سه‌شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۵

گلوله نمناک

درابتدا از کسانی که بیماری قلبی دارند یا خانومهایی که باردارند تقاضا میشود نوشته زیر را نخوانند!ا
.
دیروز که داشتم میز کامپیوتر فسقلی رو تمیز میکردم، پشت مانیتوربه یه گلوله نمناک به اندازه یه تخم مرغ برخوردم.با حالت انزجار اونو برداشتم و از فسقلی پرسیدم :«این چیه؟» اونم در کمال صداقت و خونسردی جواب داد: «دست نزن.خودم درست کردم.اینا کاغذ کاپ کیکه!»...یییع .... من هر وقت برای فسقلی کاپ کیک یا به قولی همون کیک یزدی خودمونو میبردم و میومدم ظرفشو ببرم ،از اینکه کاغذاشون نیست تعجب میکردم و بهش میگفتم :«کاغذاشو نخوریا وگرنه بهت میگن بز!» اونم جواب میداد:«نه مامان»...نگو آقا، اونا رو برای مصارف دیگه به کار میبره. اونها رو میجوه وبه هم میچسبونه تا این کاردستیش بزرگ و بزرگتر بشه!!!ا
.
پ.ن: یاد این که چند ماه پیش نوشته بودم افتادم: "من معتقد بودم که فسقلی حتما باید هر روزیکی از انواع آجیلها رو باید بخوره ،برای همین به زور هم شده یه چیزی بهش میدادم که بخوره.خب به الطبع اون بعضیا رو دوست نداشت .اما طفلکی هیچی نمیگفت.من متوجه شده بودم که بعضی از اونا رو قورت نمیده بلکه گوشه لپش میذاره و میدوه میره تو اتاقش و برمیگرده ومیگه خوردم.یه بار یواشکی دنبالش کردم.. وای.....نمیدونید چی دیدم...اون میرفت اونا رو توی صندوق عقب یکی از ماشین بزرگاش تف میکرد ودرشو میبست و میومد..نمیدونید چه بویی میداد اون صندوق عقب ... از آجیل تفی و خشک شده یه ماه پیش تا آجیل نمدار چند روز پیش توی اون ماشین پیدا میشد!"!ا

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

من بیماری قلبی نداشتم ولی گرفتم

ناشناس گفت...

I used to do this to Vitamin pills when I was a child!Later I told my mom and she was shocked to hear it.
I am back on the net , hopefully will vivist more.

ناشناس گفت...

آخرش اون گلوله ي نمناك رو كه ساخته ي خلاقيت بچه بود چه كارش كردين؟

ناشناس گفت...

خداییش اگر ترشی ندید به این فسقلی خان و جلوی استعدادشو نگیرید ، حتما یه چیزی می شه :) راستی الان فهمیدم قالب وبلاگ رو عوض کردید ! خیلی قشنگتر و دلنشین تر شده ! مبارک باشه

ناشناس گفت...

چرا سیروس خان؟انقدرا هم بد نبود که.فقط یه کم تفی بود!ا

شیرین گل،پس تو هم همکار فسقلی بودی نه؟

خشایار جون،میخوای بدمش به تو؟؟!ا

ممنونم آقا مهدی..در ضمن در ندادن ترشی به فسقلی هم دقت میکنم

ناشناس گفت...

به بچه زوركي آجيل ندهيد. بابا مگه زوره نيخو.اد بخوره ولش كن ديگه بانو.

!! گفت...

fekr konam fesgheli ye shebaahataayi be madare azizesh daare,na?

ناشناس گفت...

بعضی وقتها زورگویی مادرانه بد نیست آقای مدیر

آخه ایده نامرد حتما باید اینجا منو لو بدی؟؟آخه من آبرو دارم!کلی سعی کردم از خودم یه مادر متین و با وقارو به نمایش بذارم!!!ا

!! گفت...

man mokhlese in madare matin va baavaghaar hastam darbast.
harfam ro ham dar jaa pas migiram!!!!halle??

ناشناس گفت...

یه چند روزی فسقلی‌تو بفرست بیام پیش ما من باب قرض
:)

معرکه‌ست، من که هلاک‌‌اشم. ماشالله.

ولی یک کم هم حال‌مونو به هم زد ها با این کاراش :دی

ناشناس گفت...

حل حل که نه ..مگه آبروی ریخته رو میشه جمع کرد؟؟؟؟حالا چون تویی عیب نداره!!!ا

هاله جونم،من که گفتم حالتون بد میشه!!ا