پنجشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۵

دلیل دندان شکن

موقعی که میخواستیم برای فسقلی کامپیوتر بخریم اصرار داشت براش لپ تاپ بخریم.دلیلشم این بود که اولا تلویزیون تبلیغ بازیی که اون دوست داشتو نشون میداد و بچهه تو اون با لپ تاپ اون بازیو میکرد ،دوما فسقلی هم همیشه اون بازی رو با لپ تاپ من کرده بود و امر بهش مشتبه شده بود که این بازی رو فقط با لپ تاپ میشه کرد ولاغیر.خلاصه بعد از کش مکش فراوون بالاخره براش یه کامپیوتر معمولی گرفتیم و بهش نشون دادیم که با اینم میشه بازی کرد.اونم دیگه تو رودرواسی قبول کرد!ا
دیروز لپ تاپمو باز کردم تا یه دوری توی اینترنت بزنم و از اوضاع دنیا با خبر بشم. همینجوری که تو سایتهای مختلف میگشتم. متوجه فسقلی شدم که پشت سرم وایساده و داره تماشا میکنه. روی سایت بی بی سی کلیک کردم تا یه خبرو بخونم.عکس اون خبر خانوم رایس بود که داشت لبخند میزد. یهو فسقلی شروع کرد بالا پایین پریدن و با شوق و ذوق گفت:« مامان ...بیا..زود بیا» و کشون کشون منو برد به اتاقش و مانیتور خودشو بهم نشون داد .دیدم اونم همون صفحه بی بی سی رو باز کرده.چه جوری؟خدا میدونه!(باید بیشتر مواظب باشم) خلاصه همینجور که میپرید اینور اونور با خوشحالی گفت:« ببین..ببین..منم از این خانوما دارم تو کامپیوترم... کامپیوتر منم قویه ..مثل لپ تاپه ..از همین خانوما داره که میخنده!»!ا

۴ نظر:

ناشناس گفت...

از همین خانوما که داره میخنده نمیدونی چه بلایی میخواد سر ایران بیاره!!..اما گذشته از اینا خیلی خندیدم.آدم دوست داره بدونه تو مغز این فسقلی با این دلایلش چی میگذره

ناشناس گفت...

از دست این پسر با این افکارش

ناشناس گفت...

سلام الهام بانوی گل این ناز پسر چقدر شیرینه براش اسپند دود کن خیلی بانمک حرف میزنه الهی قربونش برم با این تیکه هائی که میگه خیلی باید بامزه باشه چرا عکسشو نمیذاری ببینیمش بابا دلمون رفت که مواظبش باش و از طرف من هزار تا ماچش کن خدا ببخشش من خودم الان براش اسپند دود میکنم به دیدنم بیا خوشحالم میکنی تا درودی دوباره بدرود

ناشناس گفت...

راست میگید باید مواظبش بود.این همه گشته تازه این خانمه را پیدا کرده و ذوق کرده.بیشتر بگرده دیگه چه ها که پیدا نمی کنه بعید می دونم اون موقع بیاد و به شما بگه که چی پیدا کرده اون موقع تنهایی ذوق می کنه