یکشنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۶

براي فسقلي

مي خواهم براي تو بنويسم فسقلي من!ـ
براي تو که زيبـا ترين و معصـومانه ترين قسمت زندگيم هستي .ـ
براي تو که تنها شريک من در غـش غـش خنده ها و هاي هاي گريه هاي پنهانيم بودي. با من خنديدي و با من گريه کردي و اين يعني تهِ ته عشق !ـ
براي صورت غرق پفکت که بوسه بارانش ميکنم و تو که با شيرين زبانيت من و بقيه را عاشقـترميکني.ـ
براي تو که هر روزي که به مدرسه مي روي، دلم برايت تنگ ميشود و حسرت شنيدن مامان گفتنت را دارم اما هي به خود نهيب ميزنم که:" آهاي الهام! قرارمون اين نبود که با عشقـت او را به بند بکشي!"ـ
براي تو که قلبم به قلب کوچکت متصل است.ـ
براي تو که نه ماه تمام با من راه رفتي ومن آرام و سنگين از وجود تو بودم.وای چه حس قشـنگی داشتیم هر دویمان! وقتی که پاهاي کوچکت رابه دیواره شکمم می کوبیدی یعنی که آهای مامان من اینجام ! و من برايت زمزمه ميکردم .هيچ ميدانستي آن حرفها و شعرها را فقط براي تو ميخواندم؟
براي تو که آرام با آن دو چشم قشنگ و درشـتت که يک رديف مژه بلند روي آن خوابيده روي سينه ام آرام خوابيده اي و با هم به صداي نم نم باران گوش ميکنيم و من برايت ميخوانم: "نگاه کن که غم درون سـينه ام چگونه قطره قطره آب ميشود..."ـ

۸ نظر:

Aslan گفت...

الهام، بانو ، امروز باران میبارد، رحمت خدا بر زمین تشنه و مردم منتظر، به زیر باران برو ، وضو بگیر و غم دل را به رحمت خدا پاک کن. بس است... دیگر کافی است. وجودی که در خود پرورانده ای به عشق ، نیاز به شادمانی درون تو دارد. گذشته را به باران بسپار و اینده را طلب کن، پر شتاب و مصمم.

ناشناس گفت...

پس بگو چرا انقد گرم می نويسی ، با فسقلی دوپينگ می کنی ، خيلی قشنگ بود ، الان به مامانم زنگ می زنم ، سپاس

ناشناس گفت...

va in yani tahe tahe eshgh....
yaadame vaghti fesgheli ro avordan,cheshaasho baste bood va ye aalame moje az laashoon zade bood biroon!!!!!!!!!!
ayyyy,
yaadesh be kheyr...

ناشناس گفت...

garche nemishe ama kash manam madar boodam,oonam madare fesgheli!!! kheili ghashang neveshti dokhtar!

ناشناس گفت...

سلام. از اينهمه عشق خالص به وجد وامدم. آفرين به تو
http://delamchoondaryast.persianblog.ir

ناشناس گفت...

تهِ ته عشقو خودت توصیف کردی بانو! خوشا به حال فسقلی که همچین عشق نابی داره..یعنی میخوام بگم این احساساتت حتی بین مادرا هم نمونه است بانو جان.حقا یکه یکی! البته میدونی که اینو قبلنا هم صد بار به زبونای دیگه بهت گفتم و بازم میگم..(این دفه کامنتمو پاک نکنیا )

ناشناس گفت...

سلام این فسقلی خیلی آقا هست که! راستی به نظرم درد دل صحیح تره.

ناشناس گفت...

سلام خوش به حال فسقلي اين همه حرفاي عاشقانه براش نوشتي منم مي خوام يك فسقلي باشم