جمعه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۴

حالا چی؟

این چند روز مدام سایت های خبری را زیر و رو می کنم که ببینم تکلیف این وطن مادر مرده با شورای امنیت چه می شود؟ وضعیت نگران کننده ای است. رییس جمهور مهرورز انتحاری عمل می کند. نمی دانم آنهایی که در دوران اصلاحات و بعد هم در زمان انتخابات، منتظر یک سره شدن کار بودند، حالا چه عقیده ای دارند؟ خوش حالند و این را قدمی به سمت یک سره شدن می دانند؟ اگراین قدم به قیمت فقر اقتصادی بیشتر یا جنگ و ویرانی تمام شود، آن وقت چه؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

I think there is gonna be a short war..don't worry..even if people are hurt they asked for it..they could rebell against the government instead of sitting on their butts and waiting for a saviour..no saviour will come for free and with peace.

Ebi گفت...

سلام الهام جان. امروز همین جوری داشتم یادداشت های قبلی شما رو می خوندم که به این مورد رسیدم. شما بیشتر از دو سال پیش می خواستید بدونید بالاخره تکلیف ایران و شورای امنیت چی میشه و بالاخره آمریکا به ایران حمله می کنه یا نه اما می بینی که! تو این دو سال همه دنیا از جمله زندگی شما از اون رو به این رو شد اما وضعیت ایران و شورای امنیت یک اپسیلون تغییر نکرده. زمانی که شما این تاپیک رو نوشته بودید، منم در گیر دادگاه بودم اما کسی که اون روزا تونسته بود با پارتی بازی علیه من حکم بگیره و دایم برام جولان می داد، حالا به غلط کردن افتاده که یه وقت نامردیهاشو تلافی نکنم و ازش متقابل شکایت نکنم و آبروشو نبرم.
می بینی الهام، از روزی که این وبلاگ رو شروع کردی، زندگی همه آدمها از این رو به اون رو شده اما ایران همون ایرانه و پرونده هسته ای ایران همون جاییه که اون زمونها بود. با این حال هنوزم مردمون کشور ما امیدوارند.