سه‌شنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۸۶

تولد

الهام بانو هستم . 35 سال دارم...ـ

۸ نظر:

Unknown گفت...

تولدت مبارک بانو

ناشناس گفت...

sallam
bebakhshid ke farsi type nakardam
weblog ghashangi darid az in khosham oomad ke be yek koodak inghadr shakhsiat dadid ke hazerid azash benevisid!
rasti khaste nabashid ke 35 saletoone mesle inke khyli zoor zadid ke 35 saletoon shod?!
man ke kheyli zahmat keshidam te 23 salam shod

ناشناس گفت...

ey kontorol

Behzad گفت...

الهام جان
تولدت مبارک

ناشناس گفت...

سلام
منم فردا تولدمه !
تو تولدت بهت خوش گذشت ؟
من توي اين 23 سال حتي يه تولد نداشتم كه بهم خوش بگذره . اما شايد فردا از اينكه به دنيا اومدم خوشحال بشم اگه شما وبلاگم رو ببيني .
خيلي كادوي خوبيه ها ! مجانيه ! يعني ارزونه ! (:
فسقلي رو ببوس . من خيلي دوسش دارم شيطونكت رو .

ناشناس گفت...

بازم تولدت مبارک

Asal

ناشناس گفت...

ghablan ke halet badtar bood bishtar vase tavalodet zogh mikardi khoshgel khanoom!!!!!!!!!!!!!!!!
akhe chand bar begam,TAVALODET MOBARAK! han?
;)))))))
dooset daram!

ناشناس گفت...

35 saal.