شنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۶

يه سوال

به نظر من که اين آهنگو نه تنها بايد خوند بلکه بايد نوشيد...سر کشيد...ـ
.
To really love a woman,
To understand her,
You've got to know her deep inside ...
Hear every thought,
See every dream,
And give her wings when she wants to fly
Then when you find yourself lying helpless in her arms ...
You know you really love a woman
When you love a woman,You tell her that she's really wanted
When you love a woman,You tell her that she's the one
She needs somebody,
to tell her that it's gonna last forever
So tell me have you ever really, really, really ever loved a woman?
To really love a woman,
Let her hold you,
Till you know how she needs to be touched
You've got to breathe her, really taste her,
Till you can feel her in your blood
And when you see your unborn children in her eyes,
You know you really love a woman
You've got to give her some faith,
Hold her tight, a little tenderness
You've got to treat her right
She will be there for you taking good care of you
You really gotta love your woman
So tell me have you ever really ... really, really ever loved a woman?

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

بــــله..من تا حالا همين قدرعاشق يه زن بودم و با خط به خط اين ليريکس موافقم، صد در صد

Ebi گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...

ما که رفع تشنگی کرديم

Unknown گفت...

ما که رفع تشنگی کرديم

Unknown گفت...

The girl who made me laugh
who made me cry

ناشناس گفت...

ayyyyy,
I love it...and I know how to really love a woman!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

روحیه تو ستودنیست دختر! وباید بگم من تا به حال اینجوری عاشق نشدم اما حالا شاید شد

ناشناس گفت...

معلومه که جوابت چيه...خودتم خوب ميدوني نه؟

ناشناس گفت...

الهام جام یکی دوساله می خونم نوشته هاتو . اما شاید اولین باره کامنت می گذارم . خواستم بهت بگم یه جورایی احساست رو می فهمم. شبیه احساساتی یه که من چند ماه گذشته داشتم . البته ای کاش قصه تو با قصه من یکی نباشه . همین رو فقط برات آرزو می کنم و روزها و لحظه هایی خوش . فسقلیتو ببوس .

ناشناس گفت...

آدرسم رو جا گذاشتم .

ناشناس گفت...

aaram.persianblog.ir
آرام

ناشناس گفت...

kabudam banu !

ناشناس گفت...

ajab tasadofi !!! ta hamin chand hafte pish in ahange khorake shabo rooze man bood, yani bale 100 bar gushesh kardam,har bar ham sedasho boland mikardam balke Kaveh ham beshnave, unam har dafe ye rish khandi tahvilam midad ke ... khodet behtar miduni

Asal

ناشناس گفت...

اي کلک!يعني تو نميدوني که...مطمئنم ميدوني

ناشناس گفت...

واااااااااااااااااااي واسه چي درد و دل؟ من اينجا درد نديدم که. همش عشق ديدم. زندگي ديدم. هيجان ديدم. يه فسقلي ديدم که يه دنياست. گنده تر از دنياي ما آدم بزرگا. يه مامان ديدم که از هر ده تا پستش 8 تاش مال فسقليشه. و شيرين زبوني هاي بچه ي باهوشي که اميدوارم مي کنه به زندگي و اينکه بچه هاي اين دوره زمونه چقدر باهوش و متفاوتند.
الهام بانوووووووو
من اينجا عشق ديدم
عشق
شايد يه چيزي مث اون شاپرکه که تو گفتي..
خيلي اتفاقي بلاگتو تو گوگل پيدا کردم. داشتم سرچ مي کردم با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی.. اي حافظ.. حافظ.. حافظ..! چه قشنگ رسيدم به بلاگت. اول صبحي با اينکه يه کم دپرس بودم اما الان که چند تا پست بلاگتو خوندم باورت نميشه چقد روحيه م عوض شده. فسقلي رو ببوس از طرف من. خيلييييييييييييي

مهدی رحیمی نصر گفت...

سلام الهام بانوی گل بعد از چند ماه غیبت از بلاگستان
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی و همه چی ردیف باشه
با این شعر کلی به این هوای بس ناجوانمردانه سرد گرمایی دادید
راستی از فسقلی خان چه خبر؟
با برف و سرما چه میکنه؟
با آرزوی سلامتی و سر افرازی
ایام به کام