شنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۶

درد ودلها

ـ چند وقته احساس می کنم بیرون از زندگیم ایستاده ام ودارم جریانش رو نگاه می کنم . نه دخالتی دارم نه می تونم خوشحال و ناراحت بشم. مثل تصویر يه فيلم.اين احساس هر روز که ميگذره بيشتر ميشه .يعني فکر ميکنيد بايد برم دکتر؟؟!ا
.
ـ چه جوری می شه یاد گرفت به آدما به اندازه لیاقتشون سرویس داد؟ چرا من فکر می کنم وظیفه دارم خلاء روحي آدما رو پر کنم؟
.
" ـ شاید تو در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضیها تمام دنیا باشی" گارسیا مارکز
.
ـ انگار یه جورایی عصیان فرو خفته خودشونو تو من می بینن و دلشون نمیخواد اینبار خاموشش کنن.شاید برای اونا همنشینی واژه زن با فضیلت ,وفاداری, فداکاری و سازگاری تهوع آور شده.کدوم زنیه که حداقل یه بار دلش نخواد جای این واژه ها رو با واژه های جدید پرکنه؟
.
ـ فسقلي ديروزميگه : «مامان ميشه دندونم که افتاده رو بندازي تو ليوان آب؟ » ميپرسم: «چرا اينکارو بکنم؟» ميگه: «ميخوام تا فردا صبح دراز بشه ..دندون دراکولايي بشه.. بزنم به دهنم ،برم بچه ها رو بترسونم!» بعدم با چشماي گشادش منتظر تائيد من شد!ا

۷ نظر:

Aslan گفت...

من یه پیشنهاد بهتر به ذهنم رسید. بیایین به جای اون واژه ها ، کلمه زن رو با یه کلمه تازه عوض کنین... مثلا انسان چطوره؟ یا مومن یا آدم یا دوست؟ اونها کلمات قشنگی هستن حیفه عوض بشن ، گاهی عوض کردنشون از سر لج و لجبازی ، کلی صفات دیگه رو هم به باد میده.
در ضمن به فسقلی بگین اگه زیاد شیر بخوره دندونای بعدیش دراز و ترسناک درمیان. دروغ که استخون نداره تو گلو گیر کنه. شاید باعث شد شیر بیشتر خورد.:)

khale... گفت...

to hich vaght yad nemigiri!!!!
hich vaght....

taaze dandoone fesgheli ham deraz mishe,to bendazesh too ab,khodet mibini!!!!khalash in karo karde ghablan ;)))

ye adam! گفت...

baraye man ke tamaame donyayee!

ماکان گفت...

مادر بودن و همسر بودن پر کردن خلا روحی آدما رو هم بهمراه داره!

kiemia گفت...

سلام
سایت کیمیا با هدف انتشار آخرین مطالب وبلاگ ها افتتاح شد. در صورت تمایل می توانید مطالب وبلاگ خود را در کیمیا منتشر کرده و از این طریق خواننده بیشتری جذب نمایید. (هربار فقط یک مطلب. لینک به کل وبلاگ مجاز نیست)
www.kiemia.ne

باران گفت...

دايره را کمی قلقلک می‌دهم، لوبيا می‌شود.

raheleh گفت...

سلام الهام خانمی خوبی ؟ ببخش عزیز دلم اگر به دیدنت نیومدم باور کن کامپیوتر خراب بود این فسقلی چقدر بامزه س منم خیلی دلم میخواد هر چی زودتر آیدین بتونه حرف بزنه و البته همین الانم یه چیزهائی میگه راستی خانم گل بیشتر به فکر خودت باش و اینکه گفته بودی سرویس من و تو یک مادر هستیم اونم از نوع ایرانی و غربی مخلوط یعنی هم به خواسته های بچه هامون اهمیت میدیم و هم به درون اونها و این کار آسونی نیست و دوم این که زن شرقی هستیم و این یعنی به زندگیمون به همسرمون و دوست داشتنمون پایبندیم سعی از همه چیز لذت ببری مثلا وقتی ظرف میشوری یه آهنگ خوشگل بذار و باهاش قر بده چه اشکالی داره؟ وقتی جارو میکشی یک برنامه قشنگ تلویزیونی رو بیار و وسط جارو کردن به خودت یه اسرتاحت بده با یه لیوان چائی داغ و یه شکلات خوشمزه خلاصه که سعی کن لذت ببری دکتر جز این که به حرفت گوش کنه یا دارو برات تجویز کنه هیچ کاری نمیکنه شادی و خوشبختی در وجود خود آدماست در خودت پیداش کن موفق باشی و شاد به دیدنم بیا خوشحال میشم تا درودی دوباره روزگار به کامت بدرود