چهارشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۸

ای بابا

از بس من بی ملاحظه و بی توجه به خودم هستم که اکثر اوقات یا پام پیچیده یا یه جایی از بدنم رو زخم و زیلی کردم .این کاملا برای خودم و اطرافیانم عادیه و منم برای سنگین نگه داشتن خودم(!) کمتر راجع بهشون حرف میزنم مگراینکه دیگه خیلی تابلو باشن. به طور مثال مادرم، که تا بهش بگم مثلا پام زخم شده یا پیچیده و یا.. بدون اینکه حتی نگاهی به اسیب دیدگی بکنه یه نگاه عاقل اندر سفیه به من میندازه و میره!ا
خلاصه...دیروزکه توی ماشین از درد شونه ام داشتم به خودم میپیچیدم یهو احساس کردم اگه برای یکی ناز کنم و دردمو بگم شاید بهتر بشه.بنابراین رو کردم به تنها کسی که پیشم بود و..ا
من: فسقلی جونم، شونه ام خیلی درد میکنه..انگاری سوراخ شده!ا
فسقلی: چی شده مگه؟ا
من با خوشحالی از توجه ای که بهم شده گفتم: داشتم از ماشین پیاده میشدم که برم روپوشم رو از خشکشویی بگیرم که شونه ام خورد لب در ماشین و تیزی اون فرو رفت تو گوشت بازوم..ا
فسقلی: آهان...ممم.. گفتی پیرهن یا رو پوش؟مگه روپوشه که میخواستی بگیریش چه رنگی بود؟ا
من:!!ا

۹ نظر:

زیر پوست شب گفت...

یعنی خدا بودا

Unknown گفت...

امان از دست این فسقلیها

پویا گفت...

سلام ! یوگا کار کن ! امروزه سرعت زندگی شهری اینقدر زیاد شده ، که دست و پر آدم ، زیاد به اینور و اونور می خوره و درد و رنج هم باهاشه . تمرکز و حواس جمع با یو گاو مدیتیشن ، شدنیه . امیدوارم که شونه ات خوب بشه و تندرست و سرحال باشی !

پویا

siroos گفت...

mitoonam ghiafato tasavor konam bad az in ebraze tavajoh

ناشناس گفت...

ilqar goft: salam khobin?man ham moshkele shomaro daram hamin diroz vagti mikhastam beram sare kelas vase emtahan pam pich khord az peleha oftadam/omadam kelas hamkelasim ham pishnahade ejdevaj dade bod yeho delam khast vasash naz konam mese bacheha kami akh v vakh kardam taraf fek kard pamshekaste natonest davom biyare v............kash kami bozorz shim ama gahi kodaki chegad bishle pilas ma bozorgtara donyaye onaro ham kharab mikonim

ناشناس گفت...

تو که حداقل یه نازکش داری همیشه ، خوب براش ناز کن دیگه

وانيا گفت...

سلام

من 8 سالمه و با کمک بابام وبلاگمو اداره میکنم
عناوین مطالب در وبلاگ من عبارتند از : عکس بچه ها - شعر - داستان - لطیفه - معما - مدل کیک تولد - مدل نقاشی - مدل مسیریاب - مدل میکاپ - مدل اختلاف تصاویر - مدل تمبر و .....
اگه فرصت کردید به ما هم سر بزنید

موفق باشيد

آوا گفت...

سلام.من آوا هستم.وب عجيبي داري!!!من 21 سالمه نميدونم چرا ولي فكر ميكنم به يه دوست 36 ساله احتياج دارم..ميتونيم بيشتر باهم آشنا شيم...من آپم..

bit گفت...

ای باباااااا :)))